niedziela, 22 lutego 2015

22/2/15

22/02/15
Przypominam o konkursie :)
dzisiaj na moim blogu przygotowałam dwie stylizacje , ta druga jest z dzisiaj natomiast ta pierwsza jest ze studniówki jednak jak dla mnie jest to też stylizacja typowo na wesele dlatego też ją tu dodaje , długą sukienkę zakupiłam w tkmaxx, a jest ona od R&M Richards  i ma naprawdę świetne wykonanie z czego jestem niezmiernie zadowolona ! , z przodu jest ona pięknie zdobiona czego niestety nie widać na zdjęciu  na mnie ;/ 






druga jest natomiast taka jak pogoda za moim oknem czyli po prostu szara 








chciałam również pokazać mój nowy nabytek i najprawdopodobniej ulubieniec lutego , którym jest matowy bronzer theBalm Bahama Mama , a więcej o nim postaram się zamieścić w następnym poście :)  


Zapraszam na:
-Mój fanpage 
-Modna Polka

oraz
INSTAGRAM


POZDRAWIAM :):*

31 komentarzy:

  1. jakaaa pięknaa ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz bosko w tej sukience. Masz przepiękne włosy <3

    beneaththeblanket.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja studniówkowa, bomba! :-)
    sylvviusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna suknia i szalik w kratę :p
    Pozdrawiam serdecznie, Mój Blog//KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie, piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ty masz piękne włosy, takie gęste :D

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna ta sukienka
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny makijaż, piękne włosy, piękna kobieta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przy Twoich cudnych włosach sukienka znika :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczna sukienka *.* Piękny makijaż do niej :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. suknia po prostu fenomenalna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładna sukienka i świetny szalik! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka- ta długa jest genialna <3
    pięknie w niej wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna jesteś,dodaję do obserwowanych :) Pozdrawiam, polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna ta długa sukienka :)
    zaobserwowalam i liczę na rewanż :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna sukienka!! :)

    znalazłam Twojego bloga przez modną polkę i obserwuję #83
    jeśli to nie problem proszę również o obserwację :)
    http://xnataliie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

komentarze wulgarne, obraźliwie i dotyczace osobistego zycia nie sa akceptowane , zostają usuwane