poniedziałek, 2 lutego 2015

I WANT SUMMER

I WANT SUMMER
z racji tego iż  nie było bardzo zimno  postanowiłam na chwilę ściągnąć płaszczyk i zrobić kilka "letnich" zdjęć , światło niestety nie dopisało , ale jednak coś dało się zrobić ,
bardzo już tęsknie za latem i odkąd święta się skończyły zimy mam po prostu dość ! :)

 zapraszam również do odwiedzenia mojego konta na vinted :)*
http://www.vinted.pl/members/572307-claudias

pozdrawiam :*










MODNA POLKA

zapraszam na mój INSTAGRAM



  

21 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia, aż zatęskniłam za latem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, przypominasz mi strasznie Deynn! :)
    Piękna nausznica!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm nie widzę podobieństwa , :))
      dziękuje bardzo :*)

      Usuń
  3. Jesteś piękna i masz piękne włosy ;)
    Masz bardzo dobre i twórcze pomysły na Siebie i na to co robisz ;)
    Moim zdaniem masz swój styl który wyróżnia Cię na tle innych :) widać to w każdym poscie który zamieszczasz :)
    Powinnaś cały czas iść w tym kierunku bo widać ze masz pojęcia o tym co robisz ;) i na pewno zajdziesz daleko :).
    Można się wzorowac na Twoich postach bo są inspirujące:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne zdjęcia i wspaniały kapelusz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietna koszulka ! :)

    www.stylebellaxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia prześliczne, też tęsknię za latem <3
    http://veroonikaa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. masz śliczne włoski, super zdjęcia w kapeluszu

    OdpowiedzUsuń

komentarze wulgarne, obraźliwie i dotyczace osobistego zycia nie sa akceptowane , zostają usuwane