niedziela, 15 lutego 2015

prawie wiosennie..w lutym :)

Wiosno .. bądź :D 
z racji tego iż mam już naprawdę dość zimy , postanowiłam dodać typowo wiosenny outfit , zdjęcia były robione już dość dawno , dodałam też zdjęcie  w moich ombre do których mam ochotę wrócić jednak to byłby zbyt duży szok dla moich włosów gdyż i tak ich stan szału nie robi :)
więc na razie oszczędzę sobie takich zmian :) ale gdy tylko ich stan się poprawi .. to kto wie :)
już niedługo na moim blogu również pojawi się mały konkursik z okazji moich urodzin :D :)
pozdrawiam :*













Czas również zacząć przygotowywać się do oczekiwanych myślę przez każdego wakacji dlatego ja powoli zaczynam robić sobie małe wyzwania adekwatne do mojego czasu , do czego również zachęcam :) 




zapraszam na moj instagram :)
modnapolka
fanpage


15 komentarzy:

  1. ślicznie zdjęcia ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia, ja również chciałabym ubrać takie wspaniałe wiosenno/letnie outfity ;)
    jtere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie ci w tym ombre ;) Jednak włosy trzeba szanować i o nie dbać ;) Czekam na konkurs ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są świetne. Ja też mam dość tej zimy i chciałabym już wiosnę, u mnie pogoda ostatnio dopisuje i robi się coraz ładniej. :) <3

    Http://veroonikaa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie Ci było w tej fryzurce, ja również kiedyś miałam Ombre, niestety moje włosy też dobrze na tym nie wyszły:( A tak bardzo chciałabym wrócić do tego efektu !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne zdjęcia. Cudowna fryzura *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. niezwykłe foto rozognionego nieba, uwielbiam takie i mogłabym patrzeć na takie godzinami..

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne włosy!

    http://depressedoptimists.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny post, ładne ombre :)
    zapraszam do mnie, jeśli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj, na pewno się odwdzięczę :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest luty a w niektóre dni to mi się wydaje, że już kwiecień haha.
    Niech tak zostanie bo kocham wiosnę ♥
    Masz piękne włosy!

    MÓJ BLOG - klik -

    OdpowiedzUsuń

komentarze wulgarne, obraźliwie i dotyczace osobistego zycia nie sa akceptowane , zostają usuwane