czwartek, 19 marca 2015

Black & Checkered Shirt

W tym poście jest stylizacja którą bardzo lubię i jak sądzę długo będzie moim faworytem :)
tak jak i fryzura, która jest także częścią stylizacji , gdyż jest ona bardzo wygodna , włosy nie lecą na twarz i jest prosta i szybka :)
niestety jeśli chodzi o pogodę to do zdjęć nie dopisała , tak jak i ostatnimi czasy , nie wiem czy to już chyba po prostu pech ! :D :) no ale cóż , może następnym razem będę mieć w końcu upragnione słoneczko , :)



bardzo lubię szarości , wszelkie czernie , jak i kratę i jak dla mnie to bardzo dobre ich zestawienie :)  Miłego dnia i pozdrawiam ! :)   

















ZAPRASZAM : MOJA  MODNA POLKA ORAZ MÓJ INSTAGRAM ! :) 




60 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie wyglądasz <3 śliczne zdjęcia. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, tylko jak dla mnie zmieniłabym górę na coś a'la glamour, ale też nie do końca, hmm maybe na long sleeve'a do tego katana dżinsowa w fajnym stylu i koszula mogłaby zostać tak jak jest. Jednak to oczywiście moja wizja. Albo jeszcze inaczej tą bluzkę włożyłabym do spodni, wtedy bardziej efektownie wygląda albo niżej koszulę :D (za dużo opcji XD)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś przepiękna :) i świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale wyglądasz, a kolor szminki bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja, a fryzura obłędna. Bardzo mi się podoba. Jak to moja przyjaciółka mówi: " KOK SAMURAJ ".
    Zapraszam:
    http://vntosiak.blogspot.com/2015/03/spring.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hyh myślę że to bardzo dobre określenie ;) dziękuje ^.^

      Usuń
  6. Bardzo ładna stylizacja, lecz moim zdaniem pasowałby do nich kucyk, zamiast takiego "koka" :)

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. być może , ja jednak wielbię tą fryzurkę :)

      Usuń
  7. Bardzo fajna stylizacja :)
    Zapraszam do siebie:
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny post :D obserwuje :D
    MÓJ BLOG: kamilabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW ~!
    Cudne zdjęcia !

    Zapraszam NOWA SESJA !
    http://karolina-nosal.blogspot.com/2015/03/ny.html

    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia, a stylizacja naprawdę super, tak jak i fryzurka :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, super!! jestes bardzo ładna!:D :*
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wybrałabym do tej stylizacji jakieś fajne czarne trampki ,ale te buty też wyglądają ok.Śliczne masz włosy !

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trampki też wyglądały by super :) dziękuje :)

      Usuń
  13. WoW świetna stylizacja ! Na prawdę trafiła w mój gust !!

    Zapraszam do mnie http://martysienkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko jest super :)
    Tylko nie zimno Ci w stópki ? :))
    Ogólnie piekna jesteś:3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no troszkę tak , niestety pogoda nie dopisała tak jak się spodziewałam :(
      dziękuje :)

      Usuń
  15. Ale pięknie wyglądasz! ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna fryzurka i te buty <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialny set! A fryzura jeszcze lepsza <3
    Pięknie!

    Zapraszam i zachęcam do obserwowania sama też chętnie zaobserwuję http://www.fashionmint.pl/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo bardzo ładna stylizacja. świetnie dobrane ubrania . Bardzo mi się podoba ! :* będę tu wpadła częściej
    serdecznie zapraszam na mojego bloga :
    photos-of-my-lifeee.blog spot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Sliczna stylizacja, jestes przepiekna!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna modelka, piękna stylizacja, piękny blog!!
    http://ksiezycova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardziej niż stylizacją zachwyciłam się włosami - przepiękna fryzura! :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się twoja fryzura! :) Świetna stylizacja. Co do twojego pytania to do brwi używam kredki Catrice do ciemnego blondu.:)

    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Jejku jaka świetna stylizacja <3 bardzo Ci pasuje i fryzurka tez ;) my juz obserwujemy i liczymy na rewanzyk ;) buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. I love your long hair, nice hairstyle <3
    Lovely shoes!
    Kisses from Ukraine,
    Maria from UKRAINIAN STYLISH REPORT
    xo

    OdpowiedzUsuń
  25. Fryzura bardzo mi się podoba, ale tylko u kogoś sama nie wyglądam w niej za dobrze :P
    Obserwuje :)
    fiollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylizacja! Widzę, że lubisz podobne barwy jak ja jeśli chodzi o ubrania :)
    Poza tym bardzo ładnie wyglądasz w tej czerwonej szmince :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ładna stylizacja, obserwuje , zapraszam www.butterflykatee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. ALE BOSKA OSÓBKA I TA STYLIZACJA, ŚWIETNIE :*
    z chęcią zaobserwowałam Twoje bloga, mogę liczyć na rewanż? z góry dziękuję bardzo! :)

    + zapraszam do siebie, aktualnie jestem nowa i staram swoich sił na blogu, więc jeśli masz jakieś sugestie na zmiany i porady to proszę pisać śmiało :))

    pozdrawiam gorąco i całuję! :* :)

    http://y-gfrr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Super wyglądasz ;)
    -------------------------------------------------
    www.stylkoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Super stylizacja ! A włosy masz przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fryzura faktycznie ciekawa, muszę wypróbować. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

komentarze wulgarne, obraźliwie i dotyczace osobistego zycia nie sa akceptowane , zostają usuwane