piątek, 3 lipca 2015

PINK DRESS

Po długiej nieobecności na blogu , postanowiłam w końcu nadać mojej stronie nowe życie i zacząć dalej dodawać tu posty , gdyż bardzo to lubię a niestety ostatnio kompletny brak czasu , spowodowany końcem szkoły czy też wyprowadzką mi na to nie pozwolił :(
Główną rzeczą na zdjęciach jest sukienka z firmy WASSYL , którą zamówiłam sobie na wesele na którym świetnie się bawiłam gdyż jest bardzo wygodna :)
do całości dodałam metaliczne szpilki z Mohito i torebkę która się ślicznie świeci również z Mohito :)

Pozdrawiam serdecznie :*







17 komentarzy:

  1. sukienka świetna, poszukam takiej na wesele w sierpniu :)
    http://paulisiowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukienka :D
    Pięknie w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sukienka i piękna kobieta ;)
    Idealnie w niej wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna sukienka i dodatki:)
    swiatwkolorzeblond.com

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknisia sukienka!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka jest śliczna, bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka wspaniała i chociaż nie mój kolor, to z chęcią również bym taką kiedyś założyła :)

    conowegoumarty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sukienka i obłędne buty :)
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do ROMWE w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze look'i co umożliwia mi ROMWE. Byłabym bardzo wdzięczna, po kliknięciu w każdy link trzeba poczekać 15 s na tej stronie, bo inaczej kliknięcie się nie liczy. Koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Tu złoto, tam srebro i jeszcze róż. Nie widzi mi się to ;) Ale sukienka ładna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tylko srebro :) nie ma żadnego złota ;)

      Usuń
    2. Na torebce widzę złoto ;) chyba, że to na zdjęciu tylko tak wyszło, a jest srebro ;)

      Usuń
  10. Piękna sukienka :) Torebka nie w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale slicznie wyglądasz <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

komentarze wulgarne, obraźliwie i dotyczace osobistego zycia nie sa akceptowane , zostają usuwane