niedziela, 20 września 2015

Back school

Witam . Jest to typowy zwykły outfit , moim zdaniem dobry do szkoły , zdjęcia były zrobione dużo wcześniej , jeszcze końcem wakacji ,ale niestety mój laptop zakończył swój żywot , więc mam problem z opublikowaniem jakiegokolwiek postu , ale w grudniu powinnam mieć już nowego , niestety do grudnia jeszcze 3 miesiące :( więc muszę korzystać z laptopa brata , a to bardzo trudne , ponieważ to naprawdę zapalony gracz ^^
Wracając: spodnie są z croppa niestety okazały się za duże (mimo iż nie widać tego na zdjęciach moim zdaniem) i kupiłam także białe z h&m niestety z tą samą wadą , więc teraz zajmuje się nimi krawcowa ,:)
bluzeczka jest zaś z atmosphere , zakupiłam ją w outlecie , a klapki są równięż z croppa , są to najwygodniejsze klapki jakie mam , mimo iż może do szkoły się nie nadają , ja chętnie chodzę w nich po mieście :)
pozdrawiam ;*











9 komentarzy:

  1. Bardzo ładny i prosty outfit ☺ wszystko się świetnie komponuje.
    Jesteś bardzo ładna :-)
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny LOOK! :-) poluje właśnie na białe spodnie z dziurami :-) ,kupiłam jedne początkiem wiosny i mi się zniszczyły, haha , buziaki!

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. super stylizacja . Piękne spodnie

    zapraszam dopiero zaczynam
    mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam straszne problemy z laptopem, nie działa jak powinien, ale właściwie nie mam się czemu dziwić bo ma też swoje lata. Miałam kiedyś podobne klapki, i potwierdzam są mega wygodne, nawet nie czuje się, że są na nogach!
    Genialny outfit, idealny do szkoły :)

    Proszę o poklikanie w linki w najnowszym poście, zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz. Mój laptop ma max 1,5 roku, a pracuje jakby miał jakieś 5 razy więcej i do tego nieustanne reklamy... Super spodnie
    U mnie nowy post, zapraszam

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia <3
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

komentarze wulgarne, obraźliwie i dotyczace osobistego zycia nie sa akceptowane , zostają usuwane