poniedziałek, 28 września 2015

neon & white

               
















22 komentarze:

  1. Masz przecudowne włosy, naprawdę zazdroszczę! Co to stylizacji bardzo mi się podoba, jest prosta ale za to efektowna! :D

    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz :* Świetna stylizacja :D :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana ! cudowna, kobieca stylizacja, bardzo mi się podoba! wszystko delikatne, zwiewne, cudo! ,a włosy przeee piękne, buziaki!

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2015/09/shein.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam proste połączenia, a buty po prosty cudo! I jestem pełna podziwu Twoich włosów, są śliczne.
    Buźka!
    P.S Obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta bluzeczka jest cudowna ! Kolor świetnie Ci pasuje ;)
    p a u l y n n e x - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale prześliczne włosy *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie i bardzo kobieco! bluzeczka jest odważna a zarazem subtelna i delikatna - bardzo mi się podoba! super zestaw :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś prześliczna, od dzisiaj jesteś moją największą inspiracją <3 Uwielbiam takie blogi jak Twój :) Muszę koniecznie zaobserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne, kocham jak coś ma jakieś wycięcia na plecach *.* Super wyglądasz
    U mnie nowy post, zapraszam

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam białe spodnie!! i masz przepiękne włosy <3 w tym momencie żałuję, że moje ostatnio ścięłam 20 cm :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta bluzka jest fantastyczna- piękny ma kolor, też uwielbiam takie wyraźne i zdecydowane <3
    Cieszę się, że jednak zdecydowałaś się jeszcze na zestaw kolorowy, ponieważ na większości blogów już gości jesień, czyli szaro,buro i ponuro... jednym slowem deprecha :/

    a włosów to mega Ci zazdroszczę, taka długość i grubość, to chyba moje nigdy nie spełnione marzenie :/

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękne zdjęcia, śliczny sweterek. pozdrawiam
    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Białe spodnie wygląda uroczo, a w takim odcieniu różowego jest Ci naprawdę uroczo! :)

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi.
    Nowa sesja zdjęciowa pt. "Snow white":
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/09/snow-white.html

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie Ci w tym kolorze!;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Po prostu zajefajne!!! Brak słów!!!

    OdpowiedzUsuń

komentarze wulgarne, obraźliwie i dotyczace osobistego zycia nie sa akceptowane , zostają usuwane